Moje speciality: Bábovka s tvarohem a meruňkami
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

úterý 16. února 2021

Bábovka s tvarohem a meruňkami


 Těsto:

300 g hl. mouky

150 g cukru krupice

100 g másla

3 dcl mléka

1 vanilkový cukr

prášek do pečiva

2 lžíce kakaa

Náplň:

250 g tvaroh

1 vanilkový cukr

3 lžíce cukru krupice

1/2  pudinkový prášek(vanilkový)

Tvarohová nádivka:

V misce utřeme tvaroh s cukrem a vanilkovým cukrem, pudinkový prášek.

Postup:

Do větší misky prosejeme hladkou mouku, prášek do pečiva, přidáme cukr krupici, vanilkový cukr, mléko a rozpuštěné máslo. Vše důkladně promícháme  z hmoty odebereme cca 1/3 a přidáme do ní kakao.

Do máslem vymazané a strouhankou vysypané bábovkové formy dáme trochu světlé hmoty, pak kakaovou hmotu, dále tvarohovou nádivku, poklademe okapané meruňky a pokračujeme zbylou tvarohovou náplní, navrstvíme kakaové těsto ukončíme bábovku světlým těstem.

Dáme péct do předem vyhřáté trouby na cca 50 minut na180°C.

Po upečení necháme vychladnout ve formě, před podáváním posypeme moučkovým cukrem.

Meruňky jsem neměla, tak jsem dala broskve. Dobrou chuť přeji.

2 komentáře:

  1. Ivetko náhodou jsem utrefila tak Ti to jdu pochválit super blog a recepty také ta bábovka určitě je dobra *********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to přišla až teď Bětuško, tak opravdu děkuji moc za pochvalu i návštěvu 😊😏

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶