Moje speciality: Sýrová roláda
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

čtvrtek 18. února 2021

Sýrová roláda

 Ingredience:

25dkg cihly(v celku )

30dkg gothajský nebo český salám(krájený)

2 smetanové sýry(kostky)

4 uvařená vejce

2 okurky

1/2másla

sůl, pepř

cibuli(menší)

2lžičky majolky

Příprava na pomazánku:

Utřeme si máslo, postupně přidáme smetanové sýry, majolku, nadrobno nakrájenou cibuli, okurky na malé kostičky a uvařená vejce, sůl, pepř. Můžete přidat i červenou kapii podle své fantazie.

Postup:

V hrnci dáme vařit vodu jakmile přijde do varu tak odstavte na studenou plotnu a vložte do té horké vody cihlu přikryjte pokličkou necháme 25minut.Potom rychle slijte vodu a sýr ihned na vál a uválejte placku (Musíte opravdu tento proces rychleji konat jelikož sýr rychle tuhne a pak by jste placku neuváleli :-))Na uválený plát poskládejte salám a na něj opatrně hotovou pomazánkou potíráte, pak už jen smotáte a dáme do ledničky chladit.

Dobrou chuť přeji. Až ji budu dělat přidám více fotek.

4 komentáře:

  1. Samé dobrůtky tu máš, prima víkend ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc , syn tuto roládu miluje i dcerky taktéž...měj bájo víkend 😊💐 🌺

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle roláda jsem úplně zapomněla.Jednu dobu jsem ji dělala na oslavy.Měli jsme ji rádi.Díky za připomenutí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač i já jen na oslavy nebo na Silvestra, teď tuto sýrovku dělají tak, že do trouby vloží na plátky sýr, já to zkoušela a nebylo to ono neměla jsem jí tak velkou..😋

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶