Moje speciality: Na oslavu jsem opět upekla oblíbený větrník na plechu.
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

neděle 17. dubna 2022

Na oslavu jsem opět upekla oblíbený větrník na plechu.


 Přišla jsem se pochlubit opět se zadařil😊😉

6 komentářů:

  1. Ten musí být moooc dobrý Ivetko.Nevím jestli by se mii také tak povedl.Větrníky můžem 😄😄😄. Ještě jednou všechno nej a krásné velikonoční pondělí.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, je výborný opravdu vyzkoušej to zvládneš😊😉 je to dost pracné ale výsledek je na jedničku lepší než z krámu...recept zde mám štítky - zákusky a díky za přání ♥♥♥

      Vymazat
  2. Ivetko,to musím někdy vyzkoušet.To musí být dobrota a je to dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Týýý jó ten vypadá nádherně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶