Moje speciality: Trdelník na plech
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

sobota 7. května 2022

Trdelník na plech







Ingredience:

450g polohrubé mouky
35g droždí
7 lžic krupicového cukru
250ml mléka
3 žloutky
špetku soli
3 lžíce rumu
3 lžíce másla
bílek na potření
220g nasekaných ořechů na posypání

Postup:

Mouku prosít  do mísy a do středu udělejte důlek. Do něj rozdrobte droždí a přidejte lžičku cukru. Zalijte polovinou vlažného mléka a nechte na teplém místě vzejít kvásek.
Pak přidejte zbylé vlažné mléko, žloutky, špetku soli, rum a rozehřáté máslo a vše zpracujte na řidší těsto, které nechte na teplém místě nakynout.
  
Následně ho znovu propracujte a rozetřete na plech vyložený pečicím papírem. Nechejte ještě chvíli kynout a pak potřete bílkem. Na závěr posypte vyšší vrstvou ořechů.

Vložte do trouby vyhřáté na 180 °C a pečte asi 25 minut. Vyjměte z trouby a ještě horký moučník posypte zbylým cukrem. Po vychladnutí nakrájejte na řezy a podávejte.

Já si těsto dala zadělat v domácí pekárně jelikož mi ušetří ruce 😊

4 komentáře:

  1. Ivetko,to musí být skvělé,olizuji se a rovnou ukládám.Není špatné občas rodinu něčím novým překvapit.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já našla recept na netu tak jsem musela vyzkoušet a není to špatné chlapům chutná i dcera mi psala, že je výborný:-) Jinak souhlasím stále musíme něčím překvapit :-) Měj hezkou neděličku a díky moc ♥

      Vymazat
  2. Týýýý jó to vypadá báječně, přijdu si pro kousek :-). To jsem nikdy nepekla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to měla ve spamu teď jsem na to přišla, škoda pohostila bych Tě Leničko já ho pekla prvně recept viděla na netu není špatný jen nesmí být dlouho na stole pak osychá :-))

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶