Moje speciality: Rychlá hrníčková bábovka
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

úterý 22. února 2022

Rychlá hrníčková bábovka

 Syn mi koupil silikonovou formu, tak jsem vyzkoušela a opravdu je super.

Trochu mi praskla, ale nevadí :-)

Přidala jsem kompotové ovoce.


Můžete přidat cokoliv do této jsem přidala ořechy.

Ingredience:

2 celá vejce

1 hrnek cukru

1 vanilkový cukr

2 hrnky polohrubé mouky

1/2 hrnku oleje

1 hrnek mléka

1 prdopeč

Postup:

Vejce utřeme s cukrem a vanilkovým, postupně přidáváme olej a našleháme do pěny, postupně přidáme mouku s prdopečem a na konec mléko.


4 komentáře:

  1. Pěknou bábovku máš.Dělám asi podobnou dá se různě obměňovat a také jsem si koupila silikonovou formu,ale mně v ní bábovka úplně praskla na dvě poloviny.Tak se teď bojím v ní péct.Mám formu jinak po babičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no mě ta první pukla..to nevím čím to je já četla recenze a dost si tam stěžovali že silikon na prd ale já poprvé vlastně už 2x pekla a jsem nadšená nechápu jak ti mohla prasknout na dvě poloviny.

      Vymazat
  2. Vypadá báječně ⚛ ღ ♥ hrníčkové recepty mám ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ♥ i já je mám ráda neušpiní se tolik nádobí hihi

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶