Moje speciality: Nazdobené perníčky
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

čtvrtek 9. prosince 2021

Nazdobené perníčky

 Letos jsem zdobila 4 hodiny opravdu masakr to byl, štve mě že v levé ruce chybí sval i dost ruka bolí. Tak na výstavu nepůjdu  prostě se nelituji mám snahu něco dělat.😄😊


6 komentářů:

  1. Ivetko,velmi oceňuji tvoji snahu.Nemám ráda,když se někdo pořád na něco vymlouvá a přitom je důvod jednoduchý,nechce se mu.Taky mluvím o třesu,ale s ním nic neudělám a zdobit perníčky mně fakt nejde a hodně mě to mrzí,protože mě to moc bavilo.Máš je krásně nazdobené a jsi vytrvalá a šikovná.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Jitu, fakt děkuji moc za pěkné psaní. Já vím jaké to máš také se zdravíčkem a také děláš mnoho práce což i já Tě obdivuji.Mě taky bavilo zdobit perníčky aj ráda jsem vyšívala, pletla, háčkovala bohužel ruka se už neuzdraví jsem s tím smířená a je fakt mohla jsem dopadnout hůř jsou na tom po mrtvičné v horším stavu než-li já. Souhlasím s Tebou někomu se nechce je líný jako veš hihi.Opatruj se a ještě jednou moc, moc děkuji.

      Vymazat
  2. Týýýý jó máš je pěkné. Náhodou je máš i krásně nazdobené. Já to neumím. Jednou jsem je dělala a dcera pravila, že jsem retardovaná hihihi. Mě ta piplačka ani nebaví hihihi. Souhlasím jak to napsala Jíťa.pa hezký víkend. Na druhém blogu, máš krásná dílka. Občas juknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😲😱 Jééééééééééééé no neblni jako fakt se líbí???🤣 Tak velmi pěkně děkuji opravdu moc..já ráda zdobila no jak jsem psala zde Jíťě lépěji to nejde😉jsi mne rozesmála prý retardovaná 🤣já také chodím občas na tvůj druhý blog :-) pa pá prima víkend :-)

      Vymazat
  3. Ivetko perníčky jsou "boží" a krásně nazdobené. Mě se nikdy, tak krásné perníčky nepovedly :(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko děkuji ti moc, ale nemám je tak dokonalé jinak myslím, že také umíš :-)Měj hezké dny ♥

      Vymazat