Moje speciality: Dnes jsem upekla perníčky
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

čtvrtek 25. listopadu 2021

Dnes jsem upekla perníčky

Ingredience:

300g moučkového cukru

125g másla

200g medu ( 2 - 3 lžíce )

2vejce

750g hladké mouky

1 lžička sody

tlučené perníkové koření ( badyán, skořice, zázvor )

Postup:

Cukr utřeme s vejci a máslem do pěny přidáme tekutý med. Zpracujeme těsto s moukou do které jsme prosili sodu a koření, můžeme přidat kakao. Těsto necháme přes noc odpočinout. Já nechávám 2-3 dny. Ihned po upečení potíráme žloutkem - leskne se.

Poleva:

250g moučkového cukru, 1 bílek

Nebo 250g cukru, 1/2 bílku, citr. šťávu z půlky cirónu.

Je to velká dávka já dělám poloviční!

8 komentářů:

  1. Perníčky budu také péct a chtěla bych si koupit asi podobné formičky jako máš ty.Protože je neozdobím.V létě jsem je viděla v Liberci v Albertu,přitom loni před vánocemi jsem je nemohla vůbec sehnat na internetu.
    Ivetko,měj hezký první advent

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, já péct letos nechtěla ale vzpomněla jsem si že právě po svátcích si koupila jednu formičku měli jen za pouhých 35 kč no a pak i muž mi jednu koupil, viděla jsem na netu za tyto čtyři tiskátka chtějí 300kč což je opravdu mazec. Pokud je seženeš kup si je fakt ušetří ruce.Já se pokusím ozdobit hihi to víš výstavní nebudou :-) Přeji také hezký první advent.

      Vymazat
    2. Jituško u nás maji různé i u vietnamcu.🎄

      Vymazat
    3. No ty asi nebudou tak kvalitní si myslím hihi :-)

      Vymazat
  2. Jééééé paní cukrářka už v akci. Máš to hezké ⚛ ღ ♥ Tak co Ivetko, kolik toho letos plánuješ ?
    No já to vidím , že jich bude kolem 15 - 2I. Prima víkend a ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji Ti moc za pochvalu, ale opravdu letost toho nebude moc jelikož mám šílené problémy budu ráda když zvládnu tři druhy i když kdoví třeba bolest opět odezní a upeču 10 🤣 Měj také prima víkend a hlavně to zdravíčko přeji jelikož koupit se nedá.

      Vymazat
  3. Ivetko mæš je hezké a určitě moc dobré.Já už mæm také perníčky upečené a ozdobné.🎄Přeji ti krásný advent.🎄🎄🎄❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě nevím Jindřiško jaké budou, letos se mi moc nedaří hihi...já chtěla dnes zdobit,ale zjistila jsem že nemám citron jsi dobrá že je máš hotové 😘 ❣️👍Přeji také krásné sdventní dny♥

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶