Moje speciality: Kotleta plněná v bramborákovým těstíčku.
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

sobota 21. srpna 2021

Kotleta plněná v bramborákovým těstíčku.

Postup:
1kg brambor nastrouháme nahrubo těsto zalijte studenou vodou, tak aby bylo těsto ponořené a necháme chvilku odstát. Mezitím si naklepeme 6-8 masových steaků které osolíme a opepříme.
Vymačkejte vodu z brambor a přidáme 3 vejce, lžičku soli, 1/2 lžičky pepře, jednu nastrouhanou nahrubo cibuli, 2-3 lžíce hladké mouky. Do misky si rozklepneme dvě vejce a namočte steak který položíme na těsto a přidáme druhou vrstvu těsta  jak zde vidíte. Smažte 2-3 minuty z každé strany.
Předsmažené bramboráčky vložíme do trouby pečeme 20-25 minut při 180°C. Nastrouháme si 100g sýra posypeme a pečeme dalších  5-7 minut při 180°C.









 Přeji Vám dobrou chuť!

12 komentářů:

  1. Týýý jó Ivetko, to vypadá lákavě ⚛ ღ☘ to dnes kuchtíš? Prima víkend ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, to jsem dělala minulý víkend poslala mi video Irenka...byla to fakt dobrota já si k tomu přidala tu zeleninu a příště bych ty kotlety okořenila ne jen solí a pepřem. Vyzkoušej fakt nám to chutnalo. Děkuji a hezký víkend přeji.💕 🌹 💐 🌺

      Vymazat
  2. U nás se tomu říká řízek Ondráš.Já to dělám s kuřecím masem.Mňamka už jsem to dlouho nedělala.My dneska měli bramboráky.😄😄😄 Hezký večer Ivetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já tento recept neznala s kuřecím to příště vyzkouším...mňam bramboráky bych si dala už dlouho mám na ně chuť jen nejsou lidi 😂 😀 🤣 Měj se hezky Jindřiško a děkuji moc za komentáře.♥

      Vymazat
  3. Ivetko,to musí být velká dobrota.Určitě vyzkouším.A salátek k tomu,paráda.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, vyzkoušej opravdu není to špatné ten salátek mě napadl aby to nebylo takové chudé 😂 měj se také hezky.

      Vymazat
  4. ty joo, tak to je bomba, vypadá to skvěle

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, já nevěděl, že se předsažené věci dávají do trouby. To se smaží i dává do trouby. Jsem naprostý kuchařský amatér, co vařil asi 10x a byly to hlavně řízky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jasan, že to jde...já například jsem se naučila smažit bez oleje v troubě na pečícím papíru právě jsem smažila květákové placičky a hlavně bez tuku je zdravější :-) jen je nepatrně zakápnu i řízky takto jdou:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super blog, plný skvělých receptů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji Evi, já zde opět dlouho nebyla ale budu postupně dávat recepty :-)

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶