Moje speciality: Buchta z cukety
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

úterý 17. srpna 2021

Buchta z cukety

Ingredience:

3 vejce

2skleničky cukru

1 vanilkový cukr

2 sklenky cukety ( nastrouhat )

1 sklenka oleje

3 sklenky polohrubé mouky

1/2 sklenky kokosu

prášek do pečiva

1/2 lžíce skořice

Postup:

Vejce utřeme s cukrem potom postupně přiléváme olej, nastrouhanou nahrubo cuketu, kokos, polohrubou mouku, skořici a prdopeč.


 Je to velmi vláčná buchta, můžete krájet i na řezy.

6 komentářů:

  1. Jdu se podívat na tu buchtu - zajímavá kombinace cuketa s kokosem. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nahlédnutí Hani😀 tento recept mám přes třicet let je to zajímavá kombinace, ale velmi dobrá 😀

      Vymazat
  2. Týýýý jó to je šikovný receptík ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, mám z cukety mnoho receptů tak snad postupně budu přidávat.😊😏

      Vymazat
  3. Z cukety buchtu dělám,dává mi dcera a sousedka,ale tvůj recept je jiný.Nedávám kokos,ale vyzkouším.Kokos máme rádi.
    Děkuji za recept na další ňamku.
    Měj se hezky Ivetko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, vyzkoušej opravdu nebudeš zklamaná a dej mi pak vědět jak chutnala. My máme také rádi kokos hlavně syn. Měj se moc fajn.

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶