Moje speciality: Krkovice ze sklenice! Neuvěříte, jaká je to dobrota.
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

neděle 15. srpna 2021

Krkovice ze sklenice! Neuvěříte, jaká je to dobrota.

Hořčičné semínko a pepř rozdrtíme.
Sůl
Dáme rozpálit sádlo
Kousky masa opečeme ze všech stran a přidáme koření.


Přidejte tolik sádla aby bylo maso do něj ponořené.

Plamen ztlumte na co nejmenší intenzitu. Sádlo musí lehce probublávat maso se nesmí smažit!
Dusíme tři hodiny
Po třech hodinách přidejte cibuli a česnek.

 Duste dalších 30 minut

Po dušení přidejte majoránku a promíchejte.

Větší kusy masa rozpárejte vidličkou.

Nalijte do sklenice, nechejte vychladnout a dejte do lednice.


11 komentářů:

  1. Hi hi Ivetko dneska jsem to dělala.Ale bez hořčičného semínka.Neměla jsem .Je to moc dobré na čerstvém chodníku.😄 Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž to viděl na internetu a přál si, tak jsem Jindřiško udělala hihi. Já myslím, že nevadí i bez hořčičného to bude i tak dobrý nebo se může dát i kmín já spíše na chleba jen jsem ještě nechutnala. Hezký den Jinřiško přeji.

      Vymazat
    2. Hi hi chlebíku.😄 Zase se to přepsalo.😄😄😄

      Vymazat
    3. Aha píšeš přes mobil...mě to bylo divné podávat s rohlíkem 😄 a já ti zkomolila pro změnu jméno.

      Vymazat
    4. Jindřiško a já četla rohlíku a ono ti to přepsalo chodníku vidíš ani číst neumím..😂 😀 🤣

      Vymazat
  2. Ivetko,teď jsem to někdy četla na internetu a hned jsem si říkala,že to vyzkouším.Dříve,když jsme jezdívali k moři,tak jsem vepřové maso pro manžela zavařovala sebou.On na nějaké specialitky,která nezná není.
    Myslím,že to udělám.To bude koukat.
    Ivetko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, no muž to viděl na videu :-) Ještě jsem nechutnala ono v tomto vedru není chuť já si dala raději šopák. Moje sousedka také zavařovala a myslím, že se vyplatí jelikož jsem koukala na krámě za vepřovou konzervu si pálkují 75kč to už je mazec. Měj se Jitu taky moc hezky.

      Vymazat
  3. Mně by to chutnalo i bez sklenice, třeba s rýží... Pánev mám stejnou, ještě kus krkovice a dusím ráda... Jen proč se dává ta cibulka až na konec? Asi bych ji osmažila na začátku a pak na to dala maso... ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by chutnalo i mě, ale s haluškami. Nejsem znalec jen si myslím ,že ta cibulka se dává aby nezhořkla přeci je to pomazánka na chleba je to podobné jako vepřové ve vlastní šťávě.:-) Díky za návštěvu i komentáře potěšilo mě to moc.

      Vymazat
  4. Ivetko to je tedy určitě velká dobrota ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, dcera chválila a ona tedy tučné moc nemusí hihi..mužovi se dělali boule až za ušima, já zatím nechutnala poslední dobou mi nic nechutná.😊😏

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶