Moje speciality: Kuřecí šťavnaté řízky v marinádě.
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

sobota 10. července 2021

Kuřecí šťavnaté řízky v marinádě.


 Postup:

Kuřecí lehce naklepeme, vložíme do misky přidáme bílý jogurt, zakápneme olivovým olejem, osolíme, trochu Oregana  a česnek. Já přidala medvědí česnek. Vše důkladně v této marinádě promícháme a necháme v lednici na 24h odležet. Obalujeme  v rozkvedlaným vejcem a strouhankou .

13 komentářů:

  1. To je Ivetko dobrota.Já dělám asi podobně,naučila mě to sestra.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já v této marinádě dělala poprvé a byli opravdu moc dobré. Krásný večer přeji.

      Vymazat
  2. Já tyto řízečky mám ráda ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to určitě bude některý z příštích obědů, už se moc těším. Díky za recept, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a moc děkuji za milou návštěvu i komentář potěšilo mě to opravdu moc. :-)

      Vymazat
  4. Magicmax (Vít)6. srpna 2021 v 13:53

    Budu upřímný, protože upřímnost je skvělá věc. Já bych to nechtěl jíst. Já nejsem moc masový typ. Řízek, stripsy z KFC, atp. ano, ale obyčejné maso a marinádou - moc ne. Každý z nás je jiný. Někdo radši v televizi Prostřeno, někdo kriminálky, někdo animáky, někdo sitcom. Hlavně se z toho nikdo nebuďte smutní, to bych nechtěl. Včera jsem dostal cibulovou buchtu a na první dojem bych to nejedl. Udělal to Ital ve městě z luxusního pekařství a bylo to dobrý a snědl jsem to nakonec celé. Nedíval jsem se na to, ale chutnalo to. :D Třeba je tohle stejné.

    Doufám, že lidem tvůj pokrm chutnal. :) Jinak ten déšt muffinů na tvém blogu je skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítku já se nezlobím naopak raději upřímnost než se zde přetvařovat což bohužel tady opravdu upřímnost není vím to moc dobře. Tak souhlasím někdo má rád to a někdo nežere vůbec :-)) do KFC vůbec nechodím. Cibulovou buchtu neznám sežeň recept 🤣 Jsem ráda, že se ti líbí létání muffinů :-)Děkuji moc, že jsi ke mě zavítal MTR ;-)

      Vymazat
    2. Já budu taky upřímná. Mám KFC asi 100 metrů od baráku a ještě jsem tam nebyla. Tím neříkám, že to tam mají špatné. Ale kdybych si měla vybrat - určitě tyto řízky v marinádě. Takže paní má ode mne pochvalu. ☺

      Vymazat
  5. báječný recept .Dala bych si
    měj pohodový víkend milá Ivetko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Janičko i ty měj pohodové letní dny.

      Vymazat
  6. hmmm, tak to je něco

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) chybí mi foto výsledku úplně se mi to vymazalo z hlavy :-)

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶