Moje speciality: Brokolicový nákyp
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

sobota 19. června 2021

Brokolicový nákyp


 Ingredience:

1 brokolice

4 vejce

1/2 hrnku polohrubé mouky

1 lžička prášku do pečiva

špetka muškátového oříšku

150g měkkého salámu

1/2 hrnku mléka ( já dala smetanu na vaření)

1 stroužek česneku

sůl, pepř

Postup:

Syrovou brokolici jemně nasekáme, přidáme vejce, mouku s práškem do pečiva, nadrobno krájený salám, strouhaný muškátový oříšek a česnek.

Pořádně promícháme, zředíme mlékem a dle chuti osolíme a opepříme. Dáme do vymazané a strouhankou vysypané zapékací formy a pečeme, až jsou okraje růžové.

6 komentářů:

  1. ahojky Ivet..vyzerá to veľmi dobre, dúfam,že si mi nechala niečo????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, jasan jedna porce zbyla ale tu si asi syn vezme do práce..🤣

      Vymazat
  2. Ivetko,nákyp určitě vyzkouším,to mě nenapadlo.Brokolici mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, jelikož se mě v tomto hicu nechtělo smažit tak jsem našla tento recept.Muž tedy nemusí jen obalovanou, ale můžu říct chválil což jsem koukala jako puk 🤣 může se podávat s bramborem, ale já dělala bez jelikož v těchto vedrech ani chuť není. Jinak opravdu doporučuji fakt to byla mňamka!👌😋

      Vymazat
  3. Parádní receptík, vyzkouším ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶