Moje speciality: Rychlá rebarborová buchta
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

pondělí 31. května 2021

Rychlá rebarborová buchta


 Ingredience:

1 hrnek cukru

0.5 hrnku oleje

2 vejce

prášek do pečiva

2 hrnky polohrubé mouky

1 bílý jogurt

mléko

Drobenka:

4 lžíce cukru

2 lžíce másla

5 lžic hrubé mouky

 Postup přípravy:

Veškeré ingredience na těsto smícháme. Mléko dáme podle potřeby. Dáme ho tolik, aby těsto šlo vylít na plech. Těsto rovnoměrně rozetřeme na plech vyloženým pečícím papírem.

Rebarboru oloupeme, nakrájíme na špalíčky 1 - 2 cm dlouhé a posypeme jí těsto. Nakonec si z másla, cukru  a mouky vypracujeme drobenku, kterou posypeme celou buchtu.

Pečeme ve vyhřáté troubě  na 170°C asi 20 - 30 minut.

Upečenou buchtu necháme vychladnout, nakrájíme a můžeme podávat.

Přeji dobrou chuť.

8 komentářů:

  1. Musím se po rebarboře někde podívat,protože koláč s ní mám ráda.
    Ivetko,díky za další ňamku,také jsem dnes dala něco na blog.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jituško, já rebarboru dostala od sousedky tak jsem ihned upekla a hlavně žádná chemie 😂😋 já se podívám neboj, občas nestíhám a hlavně to psaní mi dělá velké problémy😏

    OdpovědětVymazat
  3. Týýýýý jó to bude dobrůtka, mám rebarboru ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. 😂😋už není včera jsem dala poslední kousky Petrušce😊

    OdpovědětVymazat
  5. Ivet to vyzerá dobre..manžel a syn si určite pochutnali...závidim im....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko děkuji moc, jo i já si dala z Rebarbory máme moc rádi i když je trošku sladká.😊

      Vymazat
  6. Mňam také bych si dala....😄😄😄

    OdpovědětVymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶