Moje speciality: Rychlý dort
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

pátek 23. dubna 2021

Rychlý dort




Ingredience:

4 vejce celé

1 sklenička cukru

1 sklenička oleje

1 vanilkový cukr

2 sklenice polohrubé mouky

1 prdopeč

Krém:

máslo, moučkový cukr, borůvky ale můžete si udělat jakýkoliv krém to co máte rádi 

Želatina:

1/4 l vody

1/4 l šťávy malinová, jahodová nebo rybízová

1 malinový puding nebo jahodový může být

14 komentářů:

  1. Ivet torta vyzerá dobre a chutne... Nechaj mi kúsok...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Slávko, jasan nechám ti a klidně tři kousky i pro sestry 🍰😋

    OdpovědětVymazat
  3. Týýýý jó to je ňamina ⚛ ღ☘ teď by se šikla zrovínka mám kávičku ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééééééééé a že jsi nezavolala? Ráda bych Tě pohostila :))

      Vymazat
  4. Také bych si s chutí dala vypadá dobře...😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych ráda nabídla :-) je to dietka 😀😀😀

      Vymazat
  5. Tak šup kočko kde mám ten dortík já chci taky si mlsnout .Jdu vařit kavu tak šuppppp čekámmmmm hehe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééééé kočko tak přijeď klidně s celou rodinkou budu velmi ráda🌹 💐

      Vymazat
  6. Vypadá Ivetko moc lákavě 🍓💕🍀prima víkend přeji 🙏🤗🌹🍓💕💞

    OdpovědětVymazat
  7. 😱 Zdravím Jarunko a velmi pěkně děkuji za milou návštěvu i komentík, měj hezké májové dny i když u nás je celkem chladno 🌹 💐 🌺

    OdpovědětVymazat
  8. Narazila jsem na blog úplně náhodně, ale poslední návštěva to nebude. Nějakou mňamku asi také vytvořím. Přeji hezké dny a moc zdravím 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😊jé tak moc děkuji i za milou návštěvu..postupně budu přidávat recepty jen jak to půjde já nějako nestíhám 🤣Přeji také krásné dny a hlavně zdravíčko i štěstíčko💐

      Vymazat
  9. Vít Hrbáček6. srpna 2021 v 13:53

    Ivet, to vypadá naprosto krásně!

    OdpovědětVymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶