Moje speciality: Bebe střecha
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

pátek 16. dubna 2021

Bebe střecha


Ingredience:

200 g másla

2x tvaroh (ne z vaničky)

150g moučkový cukr

3 štamprle rumu

2 banány

1 Bebe sušenky kakaové

1 Bebe sušenky

Postup:

Utřeme máslo, tvaroh, cukr a podle chuti rum.

Do šachovnice poskládáme na alobal bebe sušenky 7x3. z alobalu si uděláme zábrany, aby se nám při natírání krému sušenky nerozjížděly.Na krém dáme zase sušenky ale naopak. Světlou na tmavou a obráceně.Doprostřed dáme banán.Pak obě dvě strany spojíme k sobě. Zabalíme do alobalu a dáme vychladit.

Pak polijeme čokoládovou polevou a zase dáme vychladit. Jíme až druhý den , aby sušenky zvláčnily. Sušenek stačí od každé jedno balení.

Bohužel poleva mi popraskala.

12 komentářů:

  1. To je paráda, koukám že jsi se dala do mlsání, tak ať chutná ⚛ ღ ♥



    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc, nedala jsem se na mlsání jen se mi nechtělo péct na zítřejší oslavu a střecha je rychlejší hlavně pro manžela a dětem oni rády mlsají já se musím krotit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko,tuhle dobrotu znám.Já už jsem také vyzkoušela kde co.Hlavně,když jsem chodila do práce,kde nás bylo 10 ženských a předávaly jsme si recepty.Některé dobroty jsem už dlouho nedělala.Mám hodně ráda sladkosti,kde je banán a čokoláda.
    Možná vyzkouším.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo já jí také dlouho nedělala, prý je to mňamka i s jahody ale netroufla jsem si...škoda že ta poleva byla moc tvrdá špatně se krájela to mám pro příště raději polevu svoji udělám :-) Vyzkoušej a pak se pochlub.

      Vymazat
  4. Kočko, jsi šikulka ..to si pomlaska rodinka ..Krásně to oslavte společne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko Jíťo, děkuji moc jinak však víš já pít nesmím ale nevadí, pro mne je radost dělat druhým a když vím, že chutná :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Ivetko taky... dělám taky dělám takové pamlsky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeni, děkuji za návštěvu :-) máš pravdu tyto pamlsky jsou nej i když přijde draho, ale zase z této dávky je mnoho kousků a prý na krámě jeden kousek stojí cca 25kč tak si myslím, že se vyplatí doma udělat.

      Vymazat
  6. wau to vyzerá moc a moc dobre... urobíš mi keď prídem na návštevu **********************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasan,že urobím aj ráda Tě pohostím :-) Děkuji Slávi :)

      Vymazat
  7. Vít Hrbáček6. srpna 2021 v 13:53

    Je hezké, že děláš fotky, jak to vypadá průběžně. To máš lepší než mnoho profesionálních receptářů na internetu. Ono je chápu, že je těžké hezky vyfotit jídlo a ještě ho naaranžovat, tak aby vypadalo hezky a musí to být i drahé. Je zajímavé vidět, že i neprofesionálové mají svoje výhody proti profesionálům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé jsi milý a moc ti opět děkuji, jinak snažím se, ale fotím pouze mobilem. Někdy mi to dá zabrat jelikož neudržím dlouho v ruce mobil :-) Opatruj se užívej si letní dny a ještě jednou díky za takový kompliment.😉 😘

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶