Moje speciality: Kynutá buchta s borůvkami
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

čtvrtek 18. března 2021

Kynutá buchta s borůvkami



 Ingredience:

1 hrnek mléka = 200ml

1 celé vejce

5 lžic cukru

5 lžic hery

1 vanilkový cukr

1 lžíce  citrónové kůry

3 hrnky polohrubé mouky

1 lžička droždí

Žmolenka:

5 lžic hrubé mouky

4 lžíce cukru

2 lžíce másla


10 komentářů:

  1. ahojky Ivet--koláč vyzerá dobre hneď by som si dala....********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávinko, moc ráda bych nabídla, tak snad to někdy konečně vyjde díky moc. 🌞💕

      Vymazat
  2. Týý jó paráda, hned bych si dala, borůvky mám ráda ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je zbožňuji Leni, borůvky mám v mrazáku od starší dcery a syn tyto buchty zbožňuje on krémové moc nemusí to mi s mužem zase jo😁😂 Děkuji moc.🌞💕

      Vymazat
  3. Ivetko,to bych mohla teď upéct.Borůvky jsem si koupila včera,manžel a syn mají dnes svátek a tak přemýšlím,co upéct za dobrotu.
    Recept opisuji a díky
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo upeč, hlavně je rychlá :-) těsto jsem dělala v domácí pekárně mě to právě ušetří ruce. Nebo udělej poloviční dávku a můžeš upéct jako koláč. Manželovi přeji hodně štěstí, lásky i to zdraví! Děkuji moc.🌞💕 Posílám mužovi velkého hudlana 😘🤣

      Vymazat
  4. mňam ,dala bych si říct, ta buchta vypadá mooooc dobře

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivetko máš super recepty ...jsi šikulka 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, děkuji opravdu moc jak za návštěvu tak aj pochvalu...postupně budu přidávat jen jsem pomalá 😂

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶