Moje speciality: Eskymo - řezy
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

sobota 16. července 2022

Eskymo - řezy

Ingredience:

2 hrnky hladké mouky
3/4 hrnku cukru
prášek do pečiva
2 - 3 lžíce kakaa
2 vajíčka
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje

Postup:

Všechny suroviny smícháme a dáme péct na vymazaný a vysypaný pekáč.

Krém:

1/2 l mléka
2 kokosové pudinky
pudink uvaříme a necháme vychladit

1/2 másla
2 vanilkové cukry - vyšleháme do pěny a postupně přidáváme vychladlý pudink, na závěr přidáme zakyslou smetanu.



Až nám těsto vychladne potřeme krémem.  

zdobíme čokoládovou polevou nebo nastrouhanou čokoládou


řezy nejsou tak sladké, kdo chce mít sladší tak k pudinku přidejte cukr :-)




Všem doporučuji opravdu je výborná a dobrou chuť přeji !😊😋
 

15 komentářů:

  1. Eskymo mám ráda od dětství,ale teď už vidět není.Takže buchtu bych si dala hned,
    Recept opisuji a děkuji.
    Měj se Ivetko hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Bože Ivetko to mi nedělej taková dobrota a já mám dietu.Zvýšil se mi cukr tak to musím napravit.🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašli na dietu Jindřiško žijeme jen jednou i já mám cukr 😁😂Byla opravdu mňamka :-)

      Vymazat
  3. To vypadá dobře, ta buchta! Já rád domácí brownies a tohle vypadá dost podobně, takže tohle je buchta podle mého gusta. Aspoň podle vzhledu. Přeji příjemné chutnání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dost vláčná, hlavně není suchá :-) Jinak Brownies jem nikdy nezkoušela tak nemůžu porovnat. Děkuji moc Vítku ;-)

      Vymazat
  4. Jejda, já jsem dostala hlad na ty krásné řezy. :) Nepeču pravidelně. To mě musí chytit. Ale na vánoční pečení se už těším. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli famózní musím přiznat a děkuji, za komentík i návštěvu. Já ráda peču ale také ne tak často. Přeji krásný adventní čas.

      Vymazat
  5. Ivetko šikulko sama dobrota ********************

    OdpovědětVymazat
  6. Týýýý jó Ivetko to vypadá luxusně. Hned bych si pro jednu kostičku sahla. Super.

    OdpovědětVymazat
  7. 😊Děkuji Leničko a upeč uvidíš sama 😊jen jednu kostičku? to je málo Leni🤣alespoň dvě ke☕️

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá opravdu moc dobře, na svůj předěláný blog ukládám i recepty blogerek možná se setkáš i buchtou je fakt luxusní

    OdpovědětVymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶