Moje speciality: Rafaelo řezy
Ivet Vás vítá u mých specialit.Děkuji za milou návštěvu.

úterý 7. března 2023

Rafaelo řezy





 Postup:

1 hrnek cukru krupice, 2 celá vejce  vyšleháme do pěny, pak přidáme  1hrnek mléka, 1/2 hrnku oleje, 2 hrnky polohrubé mouky, kakao cca 2 lžíce, prášek do pečiva a vyšleháme.

Plech vymažeme a vysypeme moukou - nalijeme těsto. Smícháme hrnek kokosu s 1/2 hrnkem cukru a těsto rovnoměrně posypeme směsí kokosu s cukrem.

Dáme péct do vyhřáté trouby na 170°C pečeme asi 30minut.

Horký moučník polijeme neušlehanou šlehačkou a necháme vychladit.

6 komentářů:

  1. Ivetko,to bych si hned dala.Mám ráda tmavá těsta.Když čtu recept,tak jsem něco podobného dělávala.Mám takových receptů,že už ani nevím.Zítra přijde manžel určitě s kytkou,tak bych mu měla něco upéct.Dnes ho honila mlsná a přitom jsme včera dojedli buchtu.A toho držím na dietě
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já ho našla na domovské stránce tak jsem zkusila a je výborný - rychlý upečený byl hned, jen pro mne je dost sladké. Já jsem omezila pečení ale měli jsme s mužem výročí a syn měl svátek proto jsem upekla.:-) Měj krásný dnešní den a opatruj se.♥

      Vymazat
  2. 😋byla to mňamka jen kdyby to paní doktorka viděla 🤣 tak doufám, že mě zde nenajde🤣

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko, dělám bez kakaa světlé těsto, cukru ubíral čtvrtinu.Upecene polévam Pařížskou šlehačkou,je to mňamka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za inspiraci, jen nevím kdopak jsi nemůžu se k Tobě dostat na blog😏já recept našla na internetu😉Pařížskou šlehačku miluji jen já nesmím sladké žádné🤣Děkuji za milou návštěvu a přeji hezké dny.

      Vymazat

Díky za milé komentáře.🥧 💕 🌹 💐 🌺 😁😂 😀 🤣 😉 😘 ❣️👍 🍬 👩‍🦱 🍩 🍰 ☕️ 🍨😊😏😛😲 😱 👧 👩‍🍳 🎂 🌞 👌 👎 👏😋👸❤️️🐻🐶